Trapesiya Modeli :
Gəlin bir anlıq düşünək ki, texnologiya həyatımızı asanlaşdırır , amma eyni zamanda bizi idarə edən yoxsa bizim idarə etdidiyimiz bir gücə çervirilir?
Bu gün uşaqların əlində telefon var , sosial şəbəkələr var , süni intellekt var . Əgər biz nəzarəti əldən versək düzgün yanaşma və istiqamətlənmə olmasa bu texnologiyalar faydadan çox zərər verə bilər .
Buna bir çay kimi baxaq , çay düzgün məcrada axanda torpağı bəsləyir , enerji mənbəyi olur . Amma onun qarşısı alınmazsa , nəzarət olmazsa daşqına çevrilə bilər, dağıdıcı gücə malik ola bilər .
Bizim bu Yeni Trapesiya Modelimiz də məhz bu balansı qorumaq üçün yaradılıb. Burada məqsəd texnologiyadan maksimum fayda götürmək , amma onu sərhədsiz , nəzarətsiz buraxmamaqdır.
Bu modeli bir nəzarət sistemi kimi düşünək: WhatsApp,İnstagram, Facebook , Süni İntellekt, Tik Tok və digər texnologiyalar şagirdlər üçün faydalıdır, amma yaş həddi , istifadə müddəti , məzmun filtirləməsi kimi məhdudiyyətlər tətbiq olunmazsa, bu təhsilə və gələcəyə ciddi təsir edə bilər .
Biz Trapesiya modeli ilə şagirdlərə dəstək olan , onları yönləndirən və idarə olunan bir sistem qururuq . Bu modelin əsas məqsədi şagirdləri müasir dünyanın imkanlarından faydalı şəkildə istifadə etməyə yönəltmək , lakin onları nəzarətsiz buraxmamaqdır.
İşləmə prsinsipi :
Valideyn : ən azı şagird qədər , şagirdin istifadə etdiyi müasir texnologiyalarla ( WhatsApp,İnstagram, Facebook , Süni İntellekt, Tİk Tok və s) maraqlanmalı , işləmə prisipini öyrənməli , lazımı filtirləri bilməlidir ki, nəzarət mexanizmini tətbiq edə bilsin .
Qeyd : Biz üçbucaq modelindən bilirdik ki, valideyn həm evdə həmdə məktəbdə övladının təhsili və təlim tərbiyəsinə nəzarət edir .
Müəllim : ən azı şagird qədər müasir texnologiyalarla ( WhatsApp,İnstagram, Facebook , Süni İntellekt , Tik Tok və s) maraqlanmalı, işləmə prinsipini öyrənməli , Şagirdə öyrədəcək mövzunu müasir texnologiyaya uyğunlaşdırmalı və ən əsası valideynlə birgə işləyərək şagirdin maraq dairəsini , hobbisini bilməli, şagirdin maraqları üzərindən öz fənnini sevdirməlidir.
Yekun :
1.Həm valideyn və həmdə müəllim eyni formada Trapesiya modelinə uyğun olaraq yanaşmalı (balansı qorumalı)
2.”YOX”,OLMAZ”, ”İCAZƏ YOXDUR ” kimi neqtiv kəlimələrlə yox , sistem üzərində müəyyən yaşa görə , zamana görə , məzumuna görə filtirləmələr tətbiq etməli
3.Davamlı şəkildə şagirdlə , şagirdin fikirləri ilə maraqlanmalı , dəyərli yanaşmalı
4.Mütaliəyə həvəsləndirməli
5.Kiçik uğurlarını daim qiymətləndirməli
6.Ünsiyyəti davamlı və sağlam etməli
7.Ünsiyyət və kommunikasiyasını genişləndirməli
8.Müstəqil qərar vermə qabiliyyətini aşılamalı
9.Emasional Zəkasını inkişaf etdirməli
Qeyd : Yuxarıda qeyd edilmiş bütün bəndlər şagirdin təhsilinin inkişafına və gələcəkdə cəmiyyətə faydalı şəxsiyyət kimi yetişməsinə təkan verəcək .
Unutmayaq ki, Təhsil təkcə dərsliklərdən və imtahanlardan ibarət deyil , həmdə təhsil texnologiya ilə innovasiya ilə və əsası ən səmimi əməkdaşlıqla güclənir.
Hörmətlə, Nəriman İbrahimov