Kataloq
Bütün kateqoriyalar

Trapesiya Modeli: Texnologiya ilə Təhsilin Yeni Tarazlığı

10 fevral 2025 142

Trapesiya Modeli :

Gəlin bir anlıq düşünək ki, texnologiya həyatımızı asanlaşdırır , amma eyni zamanda bizi idarə edən yoxsa bizim idarə etdidiyimiz bir gücə çervirilir?

Bu gün uşaqların əlində telefon var , sosial şəbəkələr var , süni intellekt var . Əgər biz nəzarəti əldən versək düzgün yanaşma və istiqamətlənmə olmasa bu texnologiyalar faydadan çox zərər verə bilər .

Buna bir çay kimi baxaq , çay düzgün məcrada axanda torpağı bəsləyir , enerji mənbəyi olur . Amma onun qarşısı alınmazsa , nəzarət olmazsa daşqına çevrilə bilər, dağıdıcı gücə malik ola bilər .

Bizim bu Yeni Trapesiya Modelimiz də məhz bu balansı qorumaq üçün yaradılıb. Burada məqsəd texnologiyadan maksimum fayda götürmək , amma onu sərhədsiz , nəzarətsiz buraxmamaqdır.

Bu modeli bir nəzarət sistemi kimi düşünək: WhatsApp,İnstagram, Facebook , Süni İntellekt, Tik Tok  və digər texnologiyalar şagirdlər üçün faydalıdır, amma yaş həddi , istifadə müddəti , məzmun filtirləməsi  kimi məhdudiyyətlər tətbiq olunmazsa, bu təhsilə və gələcəyə ciddi təsir edə bilər .

Biz Trapesiya modeli ilə şagirdlərə dəstək olan , onları yönləndirən və idarə olunan bir sistem qururuq . Bu modelin əsas məqsədi şagirdləri müasir dünyanın imkanlarından faydalı şəkildə istifadə etməyə yönəltmək , lakin onları nəzarətsiz buraxmamaqdır.

 

İşləmə  prsinsipi :

Valideyn :  ən azı şagird qədər , şagirdin istifadə etdiyi müasir texnologiyalarla ( WhatsApp,İnstagram, Facebook , Süni İntellekt, Tİk Tok  və s) maraqlanmalı , işləmə prisipini öyrənməli , lazımı filtirləri bilməlidir ki, nəzarət mexanizmini tətbiq edə bilsin .

Qeyd : Biz üçbucaq modelindən bilirdik ki, valideyn həm evdə həmdə məktəbdə övladının təhsili və təlim tərbiyəsinə nəzarət edir .

 

Müəllim : ən azı şagird qədər müasir texnologiyalarla ( WhatsApp,İnstagram, Facebook , Süni İntellekt , Tik Tok  və s) maraqlanmalı,  işləmə prinsipini öyrənməli , Şagirdə öyrədəcək mövzunu müasir texnologiyaya uyğunlaşdırmalı və ən əsası valideynlə birgə işləyərək şagirdin maraq dairəsini , hobbisini bilməli,  şagirdin maraqları üzərindən öz fənnini sevdirməlidir.

 

 

 

Yekun :

1.Həm valideyn və həmdə müəllim eyni formada Trapesiya  modelinə  uyğun olaraq yanaşmalı (balansı qorumalı)

2.”YOX”,OLMAZ”, ”İCAZƏ YOXDUR ” kimi neqtiv kəlimələrlə yox , sistem üzərində müəyyən yaşa görə , zamana görə , məzumuna görə filtirləmələr tətbiq etməli

3.Davamlı şəkildə şagirdlə , şagirdin fikirləri ilə maraqlanmalı , dəyərli yanaşmalı

4.Mütaliəyə həvəsləndirməli

5.Kiçik uğurlarını daim qiymətləndirməli

6.Ünsiyyəti  davamlı və sağlam etməli

7.Ünsiyyət və kommunikasiyasını genişləndirməli

8.Müstəqil qərar vermə qabiliyyətini aşılamalı

9.Emasional Zəkasını inkişaf etdirməli

 

Qeyd :  Yuxarıda qeyd edilmiş bütün bəndlər şagirdin təhsilinin inkişafına və gələcəkdə cəmiyyətə faydalı şəxsiyyət kimi yetişməsinə təkan verəcək .

 

Unutmayaq ki, Təhsil təkcə dərsliklərdən və imtahanlardan ibarət deyil , həmdə təhsil texnologiya ilə innovasiya ilə və əsası ən səmimi əməkdaşlıqla güclənir.

Hörmətlə, Nəriman İbrahimov

Rəy bildir

Menyu
Saytda qeydiyyatdan keç

bonus olaraq 1 ₼ qazan!

Qeydiyyatdan keç

Saytın düzgün işləməsini təmin etmək, kontent və reklamları fərdiləşdirmək, sosial media funksiyalarından istifadə etmək və trafiki analiz etmək üçün kukilərdən istifadə edirik. Sosial media, reklam və analitik partnyorlarımız vasitəsilə saytımızdan istifadəniz barədə məlumat paylaşırıq. Kuki (Cookie) Siyasəti

Aydındır
Hərrac bitmişdir
dəqiqə
saniyə
Seçildi
Əlavə et
Hərrac bitmişdir
Tənzimləmələri gizlə
Bütün tənzimləmələr
Səhifəni silmək istədiyinizdən əminsiz?